Haal meer uit klantencontacten

De titel van deze training zegt genoeg : "haal meer uit klantencontacten".

Elke deelnemer dient enthousiast en met plezier te werken en dit ook uit te stralen in het telefonisch klantencontact zodat men creatief en flexibel kan reageren in de gesprekken met de klant en daarmee de klantervaring en tevredenheid kan verbeteren.

Tijdens deze uitgebreide training wordt rekening gehouden met het feit dat elke deelnemer anders is en derhalve uniek.

De training heeft als doel om nog meer aandacht te geven aan de klant bij o.a. de volgende contactmomenten:

  • koude acquisitie (nieuwe klanten)
  • acquisitie bij bestaande klanten
  • reactiveringsklanten

Bij elk contact met de klant moet relatiebewust bezig zijn centraal staan.

Training

Tijdens een intensieve driedaagse training ervaren uw verkopers hoe effectief en plezierig acquisitie echt kan zijn. De verkoper leert te acquireren op een wijze die door klanten wél wordt gewaardeerd. En deze training gaat verder dan het maken van afspraken alleen!

Onderwerpen tijdens training zijn onder andere :

  • Hoe kan ik beter verkopen vanuit de behoeften van de klant
  • Hoe stel ik een goede “elevator pitch” op
  • Unique selling points/unique buying points
  • Omgaan met bezwaren/tegenwerpingen
  • Luister- en vraagtechnieken
  • Volgen van een gespreksstructuur
  • Actief en dynamisch inspelen op de gesprekspartner
  • Woordkeuzes

Programma:

  • Dag 1 De theorie ( do’s en dont's) - in groepsverband
  • Dag 2 Praktijkgerichte oefeningen - in groepsverband
  • Dag 3 Training on the Job - individueel

De focus van het programma

Deze ligt met name op een plezierige manier contact leggen met de klant. Tijdens de driedaagse training leert de medewerker hoe je contactbezwaren omzeilt en hoe je met het belang van de klant in het oog toch het doel bereikt. De combinatie van theorie, rollenspellen, praktijkcases en training on the job staan borg voor een direct succes in de praktijk.

Tussen elke sessie zit een tijdvak van enkele weken waarbij de behandelde onderwerpen door de deelnemer in de praktijk kunnen worden toegepast.

Deze 3 daagse training is intensief! Om onze kwaliteit te bewaken en alle deelnemers genoeg aandacht te kunnen geven wordt deze training aan maximaal 6 deelnemers per keer gegeven. 

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

LinkedIn

Volg Call-Train op LinkedIn