Wetron

  • Bedrijfsnaam: Wetron
  • Geschreven door: Mario op ‘t Root

Samen met Call-train hebben wij reeds 2 trajecten naar tevredenheid doorlopen. De aanpak van Jos om alvorens een training te bouwen, zich te verdiepen in de materie en een duidelijke behoefte te definiëren, is ons goed bevallen.

Zijn klik met de medewerkers, aanpak met humor weten onze  medewerkers te raken en zorgen dat de inhoud van de training goed blijft hangen.

 Zowel management als deelnemers van de training  geven positieve feedback!

RPC Promens Kerkrade

  • Bedrijfsnaam: RPC Promens Kerkrade
  • Geschreven door: Lieven Vandendriessche
  • Functie: General Manager

Ik heb Call-Train benaderd om onze binnendienst medewerkers actief aan sales ontwikkeling te laten doen en afspraken te laten maken voor de buitendienst.

Dit was nieuw voor hen, en er waren heel wat twijfels of zij dit wel zouden kunnen, of ze de goede stem hadden, of dit wel kan werken.

Jos overtuigde mij, en kwam na iedere sessie, zonder ik er om vroeg, feed back geven en vragen, om de accenten van de volgende sessie te bepalen.

Door zijn enthousiaste, directe  en volhardende leerstijl, maait hij één voor één de vooroordelen bij de individuen weg.

In de één-op-één bel sessies trekt hij de laatste twijfelaars over de streep, en werden  al de eerste afspraken gemaakt.

Nu komt het er voor ons op aan om vol te houden. Maar als we stilvallen… weten we Jos er terug bij te halen.

Permobil Benelux BV

  • Bedrijfsnaam: Permobil Benelux BV
  • Geschreven door: Eugene Hake
  • Functie: Sales Manager

Permobil is altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant. Aangezien niemand hetzelfde is kunnen we ook niet spreken van een standaard oplossing maar is deskundigheid en maatwerk vereist. Communicatie en zelfreflectie is hierin erg belangrijk omdat we met en voor mensen werken.

De trainingen van Call-Train hebben bijgedragen om bestaande en nieuwe handvaten op een positieve wijze onder de aandacht te brengen. Het basisprincipe “ga uit van jezelf” en het gebruik van de 7A´s en de GOEROE werden gewaardeerd en zijn een instrument waarmee men zich kan verbeteren. Het is Permobil´s overtuiging dat intern en extern investeren in kwaliteit en dienstverlening het onderscheid in de markt laat zien.

Charllz

  • Bedrijfsnaam: Charllz
  • Geschreven door: Stephanie Schreurs

De trainingen van Call-Train zijn op maat gemaakt. De trainers houden rekening met zowel het bedrijf alsook het karakter van de cursusdeelnemer. Ze geven passend advies.

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

LinkedIn

Volg Call-Train op LinkedIn