Rockfon

  • Bedrijfsnaam: Rockfon
  • Geschreven door: Roger Dezaire
  • Functie: Manager CS, Quality & Efficiency

De kracht van Call-Train ligt in het gegeven dat alle trainingen volledig ingericht worden naar de behoefte van de klant in plaats van het aanbieden van standaard (alom bekende) trainingstechnieken. Mede hierdoor ervaren cursisten de training als onderdeel van een interne opleiding in plaats van een externe training waar ze naar toe gestuurd worden, hierbij ondersteunt door de professionals van Call-Train.

Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van Call-Train bij de opleiding van onze binnendienst waarbij klantgerichtheid en lead-generation centraal stonden alsmede een traject voor onze buitendienst waarbij het verkoopproces in de bouw en het managen van dit proces uitgebreid aan de orde zijn gekomen.

Beiden trajecten zijn zeer succesvol verlopen mede door de gedegen voorbereiding, pragmatische aanpak en bovenal ook ruime eigen ervaring van Jos in de genoemde processen.

New Energy Systems

  • Bedrijfsnaam: New Energy Systems, Schimmert
  • Geschreven door: Dennis Bosch

Call-Train wist voor mij een op maat gemaakte training samen te stellen. Een training bestaande uit 3 intensieve sessies, waarbij de door mij aangegeven speerpunten al snel werden vertaald naar de praktijk. Call-Train wist mij op de juiste momenten een spiegel voor te houden waardoor mijn training zeer succesvol was. 

Rockwool Benelux

  • Bedrijfsnaam: Rockwool Benelux
  • Geschreven door: Carola Munro
  • Functie: Manager Sales Support

Bij de opzet van een nieuwe Sales Support afdeling wilden wij een 3-tal medewerkers van Customer Service commercieler en relatiegerichter inzetten. We vroegen Call-Train ons daarbij te ondersteunen omdat we bij een eerdere training een goede klick voelden tussen Jos Sijstermans en het team. Jos is een echt “verkoopbeest” en dat straalt hij uit. Voor ons was echter op dat moment een andere kracht nog belangrijker: het inspelen op de specifieke behoefte van de persoon. Nadat hij eerst de doelstellingen grondig met ons had doorgesproken leverde Jos - verspreid over enkele maanden en op locatie van de medewerker - een bijzonder persoonlijke training, inspelend op de kracht van het individu. Door de focus op persoonlijke verbeterpunten kon iedere medewerker zich goed verder ontwikkelen.

Deze positieve ervaring leidde tot verdere samenwerking met Call-Train toen wij behoefte hadden aan een externe trainer voor een intern ontwikkeld Sales Excellence programma. Dit keer betrof het bijna 60 medewerkers van uiteenlopende achtergronden. Call-Train zorgde wederom voor een gedegen voorbereiding. Jos leverde de training vervolgens met veel enthousiasme en overtuiging. Tegelijkertijd profiteerden we van zijn verkoopervaring, kennis en feedback. Zijn perceptie op mens en kunde is snel, scherp en waardevol. En dat zorgt weer voor de benodigde focus.

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

LinkedIn

Volg Call-Train op LinkedIn