Beurzen zijn vaak een ideale ontmoetingsplek voor u en uw klanten. Tijdens deze interactieve training leert u optimaal van dit moment gebruik te maken, om zodoende uw aanwezigheid een commercieel succes te maken.

Tijdens een combinatie van theorie, rollenspellen en casuïstiek komen de volgende onderwerpen aan bod: 

  • Hoe formuleer je concrete doelstellingen voor beursdeelname?
  • Hoe stem je de verwachtingen van de bezoekers af met jouw boodschap en stand?
  • Hoe bepaal je met wie je wel en niet in gesprek wilt (differentiatie van je doelgroep)?
  • Welke manieren heb je om mensen actief bij je stand te betrekken?
  • Hoe voer je een verkort verkoopgesprek?
  • Hoe benut je je stand, producten en boodschap optimaal om tot een vervolgafspraak te komen?
  • Hoe vertaal je je aanbieding naar klantvoordeel?
  • Hoe herken je verkoopsignalen?
  • Hoe zorg je voor een correcte afsluiting met SMART vervolgafspraak?

De focus van het programma ligt met name in het verbeteren van het gehele verkoopproces dat beursdeelname met zich mee brengt. Van voorbereiding en beursdeelname zelf, tot aan de concrete opvolging om leads naar afspraken te converteren.

Deze training wordt in 1 dag afgerond om de belasting voor uw organisatie zoveel mogelijk te beperken en uw medewerkers snel weer operationeel te hebben. 

Heeft u vragen, neem dan contact met ons op.

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

Deel deze pagina

Verzenden naar FacebookVerzenden naar Google PlusVerzenden naar TwitterVerzenden naar LinkedIn
Icon Nijssen Media