Dit seminar heeft als doel om alle medewerkers welke klantcontact hebben de telefoongesprekken efficiënter, professioneler en klantgerichter af te laten handelen.

De medewerkers worden, meer dan voorheen, ambassadeurs van uw bedrijf.

Onderwerpen die onder andere worden behandeld zijn:

  • Professioneel omgaan met inkomende telefoongesprekken
  • Professioneel omgaan met uitgaande gesprekken
  • Telefonische klachtenafhandeling
  • Verschillende communicatietechnieken
  • Slecht nieuws brengen

De investering voor dit interactieve seminar bedraagt € 95,- (excl. btw) (p.p) en duurt 1 dagdeel 

Geïnteresseerd? Kijk dan in de agenda voor de aankomende seminars.
Heeft u vragen, neem dan contact met ons op

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

Deel deze pagina

Verzenden naar FacebookVerzenden naar Google PlusVerzenden naar TwitterVerzenden naar LinkedIn
Icon Remconijssen.nl