Markt- en Verkoopbenadering

Hoe en waar kunnen wij nieuwe klanten bereiken? Prospects tot klant maken en onze omzet bij onze huidige klanten verhogen?

Vragen die bij elke commerciële organisatie vaak op de agenda staan. Met de training “ Markt en Verkoopbenadering” wordt u een combinatie aangeboden van Consultancy, Outsourcing en trainingen.

Consultancy

Wij bepalen samen met u in drie dagdelen de marktpropositie van uw organisatie:

  • Wie zijn we en wat maakt ons uniek?
  • Waarom zou een klant met ons aan tafel moeten
  • Wat is het voordeel voor de klant
  • Wat is onze elevator pitch
  • Wat zijn onze USP’s en UBP’s
  • Wie is onze doelgroep en waar vinden wij hen (welke prospects/branches)

Outsourcing

Call Train gaat na deze consultancy sessie direct voor u aan de slag. Wij bellen drie maanden ( vier uur per week) naar uw prospects met als doel om een kwalitatieve afspraken te maken. Op de eerste dag zal er na 1 uur contact worden opgenomen met de opdrachtgever om de eerste bevindingen te bespreken en de gespreksstructuur daar waar nodig aan te passen om samen tot een optimaal resultaat te komen.

Trainingen

Call-Train traint de medewerkers die voor u de klanten gaan bezoeken. Om zo de conversie tussen gemaakt afspraak en opdracht te verhogen.

Na drie maanden wordt er een evaluatiegesprek gepland en wordt er bekeken of we een structurele invulling kunnen opzetten om maandelijks een aantal dagdelen te gaan bellen voor het maken van afspraken. Hoeveel kopende klanten hebben we nodig om de doelstelling te bereiken en hoeveel klanten dienen we daar voor te bezoeken ( conversiecijfers) en wat kan de opdrachtgever aan qua handling als gevolg van de bezochte afspraken.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem dan contact met ons op!

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

LinkedIn

Volg Call-Train op LinkedIn