Respectvol en vriendelijk, maar ook duidelijk en transparant. Of het nu een collega is of een klant, iedereen verdient een dergelijke benadering tijdens een telefoongesprek. Ervaar de verschillen tussen bellen en gebeld worden, behoud de controle over uw gesprek en werk toe naar uw gestelde doel.

Tijdens een combinatie van theorie, rollenspellen en het behandelen van cases, komen de volgende onderwerpen aan bod: 

  • Wanneer wel of niet iets door de telefoon bespreken?
  • Kwalitatieve opening van een telefoongesprek
  • Professioneel taal- en stemgebruik
  • Gesprekstechnieken: luisteren, doorvragen en samenvatten
  • Vermijden van verkeerde of onware uitspraken
  • Klachten en negatieve opmerkingen pareren en ombuigen
  • Etiquette van een telefoongesprek
  • Correct doorverbinden
  • Professioneel afsluiten van een zakelijk gesprek
  • Verschil tussen bellen (outbound) en gebeld worden (inbound)

De focus van het programma ligt met name op het aanbrengen van een duidelijke structuur in je telefoongesprek, met een correcte professionele opening en afsluiting. Specifieke gesprekstechnieken voor een telefoongesprek (waarbij non-verbale communicatie ontbreekt) geven u meer houvast in het correct uitvoeren van telefonische communicatie.

Deze 2 daagse training is intensief! Om onze kwaliteit te bewaken en alle deelnemers genoeg aandacht te kunnen geven wordt deze training aan maximaal 6 deelnemers per keer gegeven.

Heeft u vragen, neem dan contact met ons op.

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

Deel deze pagina

Verzenden naar FacebookVerzenden naar Google PlusVerzenden naar TwitterVerzenden naar LinkedIn
Icon Nijssen Media