Klantgerichte organisaties zijn vaak succesvol, vanwege de interesse in zowel de interne als externe klanten. Klantgerichtheid begint bij jezelf, hoe je intern communiceert , draag je ook uit naar de externe klanten. In uw gesprekken dient het klant- en internbelang in uw denken en handelen voortdurend in balans te zijn.

Tijdens een combinatie van theorie, rollenspellen en het behandelen van cases, komen de volgende onderwerpen aan bod: 

  • Wat is uw rol en verantwoordelijkheid bij klantgerichtheid?
  • Wat verstaan we onder een tevreden klant?
  • Hoe enthousiasmeert u een potentiële klant?
  • Klantgerichtheid begint met trots en vertrouwen in uw eigen product/organisatie
  • Hoe analyseert u de behoefte van uw klant?
  • Klantgerichte communicatie vaardigheden
  • Klantgericht luisteren
  • Klantgericht presenteren
  • Hoe gaat u om met lastige klanten en/of klachten?
  • Hoe draagt interne klantgerichtheid bij aan externe klantgerichtheid?

De focus van het programma ligt met name op het verkrijgen van inzicht in het belang van klantgericht denken en handelen. U doet kennis en vaardigheden op om in te spelen op de behoeften en wensen van uw interne en externe klant en deze om te zetten naar een constructieve samenwerking.

Deze 2 daagse training is intensief! Om onze kwaliteit te bewaken en alle deelnemers genoeg aandacht te kunnen geven wordt deze training aan maximaal 6 deelnemers per keer gegeven.

Heeft u vragen, neem dan contact met ons op.

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

Deel deze pagina

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
Icon Nijssen Media