Deze verklaring is niet helemaal logisch. Technisch gezien, is deze verklaring 100% fout. Maar in de ogen van een klant kan dit 100% correct zijn.

Is het dan waar dat een klein koffievlekje op een dienblad of een prop papier op de grond of een toilet zonder handdoeken de indruk aan klanten kan geven dat de service slecht is, en dus dat het vliegtuig slecht wordt onderhouden?.

Misschien niet, misschien wel. Maar als er het kleinste risico bestaat dat een klant tot die conclusie kan komen, dan is het aan te raden om onmiddellijk de koffievlek te verwijderen.

Legendarische bedrijven staan bekend als de beste koffievlekken-schoonmakers op de markt. Zij willen geen risico’s nemen om met negatieve gedachten en meningen te worden geconfronteerd. Zij weten hoe belangrijk het is om voortdurend aandacht te schenken aan die kleine details die bij een klant of een relatie een bepaalde indruk kunnen achterlaten.

In veel legendarische bedrijven voelen alle medewerkers zich bij het schoonmaken van koffievlekken betrokken. Zij weten dat het hun verantwoordelijkheid is om die koffievlekken te ontdekken en zo snel mogelijk te verwijderen.

Als u legendarisch wilt zijn en mee wilt werken aan de ambities van uw bedrijf, dan moet u op jacht gaan naar koffievlekken. U moet een soort natuurlijke allergie krijgen voor alles dat in uw bedrijf er niet perfect, schoon en opgeruimd uitziet. U moet constant denken aan het feit dat als een koffievlek het imago van uw bedrijf schaadt, deze ook uw imago kan schaden. Het zijn deze kleine pietluttige dingen die al uw inspanningen om legendarisch te zijn in één klap kunnen vernietigen.

Daarom ga vanaf nu op jacht naar koffievlekken…..

 

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

Deel deze pagina

Verzenden naar FacebookVerzenden naar Google PlusVerzenden naar TwitterVerzenden naar LinkedIn
Icon Remconijssen.nl