Voltec Cable Solutions

Om onze verkoop op de langere termijn een extra impuls te geven zijn we op zoek gegaan naar een organisatie die onze telefonische acquisitie kon verbeteren. Na een korte selectieprocedure zijn we bij Call-Train uitgekomen. De gefaseerde aanpak via een theoretische sessie, een voorbereidingssessie en daadwerkelijk klanten bellen sprak daarin zeer aan. Ook tijdens de uitvoering is alles volledig naar wens en volgens afspraak verlopen waarbij Jos de verkopers positief weet te prikkelen en te enthousiasmeren. Door een individuele benadering worden persoonlijke puntjes op de i gezet. De zeven A’s en het GOEROE-principe hebben bijgedragen aan een beter eerste gesprek. De basis voor betere resultaten in de komende periode.

Peter van de Goor
Commercial Director Voltec Cable Solutions

Tacon B.V.

Samenwerking Call-Train en Tacon B.V. inzake training voor één van onze medewerkers.

Na eerst op een prettige wijze vrijblijvend kennis gemaakt te hebben met Jos Sijstermans van Call-Train hebben we vanuit Tacon Jos gevraagd één van onze medewerkers een training te verzorgen in “hoe beter voor je zelf op te komen en jezelf te presenteren in een overleg”.

Jos heeft dit op een voor de medewerker zeer passende wijze opgepakt. Er hebben drie sessies plaatsgevonden. Na elke sessie heb ik van Jos een uitgebreide en “rake” terugkoppeling gekregen waardoor we de voortgang goed konden volgen. Bij navraag bij mijn collega bleek ook dat Jos hem goed op het juiste spoor weet te zetten. Er zijn hem goede handvatten aangereikt waar hij zeker mee verder kan en zich ook daadwerkelijk beter voelt in de verschillende werkoverleggen.

Er zullen nog korte feed-back sessies plaatsvinden waardoor er ook een borging van de verder door de medewerker zelf aangeleerde gedragsveranderingen moet ontstaan. Mijn collega en ik hebben het als een prettige en leerzame samenwerking ervaren. Jos, alvast bedankt.

Jurrie Mendelaar
HR Manager Tacon Group

GAC Business Solutions

Wegens een toenemende vraag aan outbound marketing om inboundstrategie te vergezellen was ik op zoek naar een club die snel een nieuwe junior medewerker kon assessen op zijn belkwaliteiten en om deze vervolgens te trainen in het telefonisch funnelen en maken van afspraken. Call-Train kwam als een van de eerste op mijn vizier via Google. Simpele website maar voorzien van enkele volzinnen die aansloten op mijn vraag, waarop ik direct ben gaan bellen. Jos weet snel te schakelen en stelde juiste vragen waarop het vertrouwen er snel was om hem te laten offreren. Omdat de aanpak erg aansprak, met name de resultaatverplichting die Jos zichzelf stelt zijn we snel tot zaken gekomen. Na Jos de hand te hebben geschud bij ons op kantoor is eea snel en goed geregeld, Call-Train voorziet ons nu zelfs ook van outbound ondersteuning. Kortom prima partner op dit vlak!

Xavier Dusee
Manager GAC Marketing Solutions

Megaflex Bladel BV

Ik heb Jos benaderd met de vraag of hij een training op maat zou kunnen verzorgen voor een van onze buitendienstmedewerkers. Tevens vroeg ik Jos of hij iets kon verzinnen wat specifiek in onze branche toegepast zou kunnen worden. “Geen probleem” aldus Jos en hij ging ermee aan de slag. Resultaat; een gedreven medewerker die nieuwe kansen ziet en die zich prettig voelt in zijn omgeving.

In een commerciële functie is resultaat belangrijk, maar resultaat haal je alleen als je medewerker zich prettig voelt en positief het gesprek met zijn of haar relatie aan kan gaan.

Het mooie van Jos zijn aanpak is dat hij persoonlijk te werk gaat. Daarbij is hij eerlijk en duidelijk in zijn bevindingen en zijn de oplossingen die hij aandraagt doeltreffend. Kortom, iemand die weet waar hij mee bezig is en geen uitdaging uit de weg gaat.

Jos, bedankt voor je inzet en graag tot een volgende keer!

 

Megaflex Bladel BV

Jan-Dirk van Asch

Wetron

Samen met Call-train hebben wij reeds 2 trajecten naar tevredenheid doorlopen. De aanpak van Jos om alvorens een training te bouwen, zich te verdiepen in de materie en een duidelijke behoefte te definiëren, is ons goed bevallen.

Zijn klik met de medewerkers, aanpak met humor weten onze  medewerkers te raken en zorgen dat de inhoud van de training goed blijft hangen.

 Zowel management als deelnemers van de training  geven positieve feedback!

 

Mario op ‘t Root

RPC Promens Kerkrade

Ik heb Call-Train benaderd om onze binnendienst medewerkers actief aan sales ontwikkeling te laten doen en afspraken te laten maken voor de buitendienst.

Dit was nieuw voor hen, en er waren heel wat twijfels of zij dit wel zouden kunnen, of ze de goede stem hadden, of dit wel kan werken.

Jos overtuigde mij, en kwam na iedere sessie, zonder ik er om vroeg, feed back geven en vragen, om de accenten van de volgende sessie te bepalen.

Door zijn enthousiaste, directe  en volhardende leerstijl, maait hij één voor één de vooroordelen bij de individuen weg.

In de één-op-één bel sessies trekt hij de laatste twijfelaars over de streep, en werden  al de eerste afspraken gemaakt.

Nu komt het er voor ons op aan om vol te houden. Maar als we stilvallen… weten we Jos er terug bij te halen.

 

Lieven Vandendriessche

General Manager

RPC Promens Kerkrade

Permobil Benelux BV

Permobil is altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant.

Aangezien niemand hetzelfde is kunnen we ook niet spreken van een standaard oplossing maar is deskundigheid en maatwerk vereist.

Communicatie en zelfreflectie is hierin erg belangrijk omdat we met en voor mensen werken.

De trainingen van Call-Train hebben bijgedragen om bestaande en nieuwe handvaten op een positieve wijze onder de aandacht te brengen.

Het basisprincipe “ga uit van jezelf” en het gebruik van de 7A´s en de GOEROE werden gewaardeerd en zijn een instrument waarmee men zich kan verbeteren.

Het is Permobil´s  overtuiging dat intern en extern investeren in kwaliteit en dienstverlening het onderscheid in de markt laat zien.

Eugene Hake
Sales Manager

                           

Charllz

De trainingen van Call-Train zijn op maat gemaakt. De trainers houden rekening met zowel het bedrijf alsook het karakter van de cursusdeelnemer. Ze geven passend advies.

Stephanie Schreurs

Charllz

Bolk & De Bekker

Vanwege een veranderende markt hebben wij Call-Train benaderd om een deel van onze mensen op communicatief- en commercieel gebied klaar te stomen voor de toekomst. Jos Sijstermans is in staat dit traject efficiënt en doelgericht in te vullen. Door middel van improvisatie zorgt Jos tevens dat elk individu daarbij de benodigde persoonlijke aandacht krijgt. 

Wij zijn blij met onze keuze voor Call-Train en bedanken hen voor de betrokkenheid en inzet in de begeleiding van het traject.

Ruud Hendrickx 

Bolk & De Bekker     

ACI Supplies

Jos heeft reeds enige verkooptrainingen binnen onze organisatie gegeven en dat zeer naar
tevredenheid. Hij geeft persoonlijk aandacht aan alle deelnemers en probeert de
essentie van de telefonische verkoop over te brengen op onze medewerkers. Jos
geeft geen standaard trainingen, maar kijkt naar wat de mensen nodig hebben om
hun werk goed te kunnen uitvoeren. Wat wij naast het trainen belangrijk vinden
is nazorg en daar heeft Jos ook aandacht aan besteed. Het is makkelijk om
trainingen in te kopen, maar Jos komt na een tijd kijken of zijn trainingen zin
hebben gehad en waar wellicht nog tips gegeven kunnen worden om het werk nog
beter te kunnen uitvoeren. Hij praat met de mensen individueel, informeert bij
de manager en gaat tijdens het werk tussen de mensen in zitten om te kijken hoe
zij hun dagelijks werk doen. Op deze manier biedt Jos de extra service die hij
op voorhand belooft.

Daarnaast hebben wij Jos ook een keer ingehuurd om te testen of een kandidaat
geschikt is om een commerciele functie te bekleden. Ook dit heeft Jos naar
tevredenheid voor ons uitgevoerd. Hij geeft een open en eerlijk advies over de
persoon in kwestie en dat is wat wij waarderen in hem.

Jos bedankt en graag tot een volgende keer.

Patrick Jacobs
HR Manager ACI Supplies



LinkedIn

Volg Call-Train op LinkedIn!

btn

Nieuwsbrief

U kunt zich hier abonneren op onze nieuwsbrief.

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

Deel deze pagina

Verzenden naar FacebookVerzenden naar Google PlusVerzenden naar TwitterVerzenden naar LinkedIn
Icon Remconijssen.nl