Strategisch Advies Centrum B.V.

Ruim 2 jaar werk ik intensief samen met Call-Train en naar volle tevredenheid. Door de proactieve opstelling en openstaand voor feedback zijn wij in een continue verbetercirkel gekomen. Hier door hebben wij een goede techniek en methodiek ontwikkeld die succesvol is in de markt. De uitvoering en nakoming van de afspraken is heel zorgvuldig, dit heb ik nodig om mij mee te identificeren. Ik beveel Call-Train van harte aan!

Rob Diemel
Strategisch Advies Centrum B.V.
Register Strateeg®

Remark Consult / Remark BV

Sinds 2 jaren maak ik dankbaar gebruik van de telefonische acquisitie talenten van Call-Train. Jos Sijstermans en zijn team zijn zeer gedreven en professioneel in het doen waar ze goed in zijn, namelijk het genereren van leads en afspraken. Dankzij de skills en expertise van het Call-Train team, heb ik zelf al de nodige interessante gesprekken met prospects gevoerd die hebben geleidt tot een aantal zeer prettige opdrachten. Het team van Call-Train luistert goed naar de wensen en eisen van de opdrachtgevers en weet dit zeer goed en concreet over te brengen in de gesprekken met potentiele klanten. Een bureau met een stabiele en professionele bezetting die een goede prijs-kwaliteit kunnen bieden. Ik zal zeker nog vaker gebruik maken van Call-Train.

Marko Kramer MBA
Remark Consult / Remark BV

4 Your Advice

Ik heb Call-Train leren kennen door EIFA, het instituut dat mij als Register Strateeg heeft gecertificeerd.

We kennen het allemaal, we hebben het druk, druk druk, en zijn bezig met de dagdagelijkse beslommeringen. Maar nieuwe klanten acquireren is iets dat je continu moet blijven doen. En niet alleen om nieuwe omzet binnen te halen, maar ook om het "natuurlijk verloop" onder je bestaande klanten te compenseren. Dus hoe vind ik nu nieuwe klanten? Social media is een logische keuze, en netwerkorganisaties zijn natuurlijk ook een must. Koude acquisitie is een derde, een echt onmisbare activiteit. Maar dan moet het wel goed gebeuren. Bellen naar de juiste doelgroep, met de juiste benadering. En dat is tijdrovend.
Daarom heb ik gekozen om met Jos Sijstermans en Call-Train in zee te gaan.
Een echte specialist op het gebied van B2B koude acquisitie.

Samen hebben we heel zorgvuldig het voorbereidingstraject doorlopen, waarbij we precies bepaald hebben wat mijn onderscheidend vermogen en mijn doelgroep is.  

De Call-Train medewerkers zorgen voor een professionele, persoonlijke en op maat gemaakte uitvoering en zijn steeds beschikbaar voor goede terugkoppeling.
De afspraken zijn stuk voor stuk waardevolle afspraken. Aan mij is het vervolgens om tot een opdracht te komen. Maar ook daarin heeft Jos Sijstermans mij uitstekend geholpen door een persoonlijk op mij afgestemde verkooptraining.

Dankzij Call-Train kan ik doen waar ik goed in ben, omdat zij doen waar zij goed in zijn!

Anne-Miek Veenhuis CS
Register Strateeg
4 Your Advice

Feijs ARBO Consultancy

Als startend ondernemer werd ik via een klant van mij geattendeerd op het bestaan van Call-Train.
Hij had goede ervaringen en heeft mij doen besluiten ook met Call-Train “in zee” te gaan.
Het is gebleken dat de medewerk(st)ers van deze organisatie de professionaliteit bezitten om de  (telefonische) gesprekspartner te overtuigen dat  mijn (onbekend) bedrijf een meerwaarde voor hun kan zijn.
Het lukt dan ook geregeld om een afspraak te maken om mij en mijn bedrijf te kunnen presenteren.

Feijs ARBO Consultancy                       

Rob Jacobs

Just Connecting

"Kwalitatieve club, die belt vanuit het organisatiebelang van hun klanten. Aanrader!"

Richard van der Blom

Just Connecting BV.

Wolfs Mobile Mind / Telecomcare Limburg

Door het wegvallen van mijn zakenpartner en mede door de recessie zag ik dat mijn klantenbase sterk terug liep. Het was hoogste tijd voor new business, maar in mijn 10 jarig bestaan heb ik nooit iets aan marketing gedaan en vind dan maar de juiste weg. Door Jos en zijn bedrijf in te huren ben ik op snelle en effectieve wijze weer volop in bedrijf. De afspraken die Jos en zijn team voor mij maakt zijn stuk voor stuk waardevol en heb op dit moment een conversie van ruim 38%, waarbij ik nog moet melden dat in mijn business er niet altijd meteen zaken gedaan kan worden. Uit de afspraken heb ik veel leads voor komende maanden die in deze conversie nog niet meegenomen zijn. Al met al is Jos zijn belofte meer dan nagekomen, en levert een top prestatie. Jos en team, dankjewel, op een lange super samenwerking."

Jean-Pierre Wolfs

Wolfs Mobile Mind / Telecom Care Limburg


Conatum Bedrijfsadvies B.V.

Sinds eind 2010 doen we zaken met Call-Train. We hebben een adviesbureau dat wordt vormgegeven door drie oud-bankiers. We doen zaken met Limburgse MKB bedrijven en we verrichten diensten met betrekking tot specifieke financiële en bedrijfskundige vraagstukken. We werken voornamelijk op projectbasis  en onze opdrachten hebben een begin en een eind. Dit houdt in dat we steeds op zoek moeten naar nieuwe opdrachten en nieuwe opdrachtgevers. Een structurele manier van marktbewerking om in contact te komen met potentiële relaties is voor ons erg belangrijk. 

Voorheen kwamen we hoofdzakelijk in contact met potentiële opdrachtgevers via ons netwerk bestaande uit bankiers, accountants en tevreden relaties. Daarnaast benadert Call-Train voor ons maandelijks potentiële relaties op basis van bellijsten die wij aanleveren. Call-Train is steeds weer in staat om kwalitatief goede afspraken te maken, maar daarnaast ook cliëntinformatie te verzamelen  die in een later stadium van pas kan komen. We zijn zeer tevreden over de samenwerking met Call-Train. Deze aanpak levert ons extra leads en extra omzet op. Bovendien geeft het ons een gerust gevoel dat er elke maand op een gestructureerde en professionele wijze marktbewerking plaatsvindt. 

Ron Pustjens, partner Conatum Bedrijfsadvies B.V.  

P.D.B. Consultants b.v.

Als bedrijfsadviseur voor MKB-ondernemers maakte ikzelf succesvol telefonische afspraken.

In 2009 heb ik dit echter in handen gegeven van Call-Train en dit heeft geleid tot een enorme groei van mijn bedrijf. De professionele en duidelijke aanpak verzekert mij van kwaliteitsafspraken in de markt. De medewerkers van Call-Train communiceren op een ontwapenende wijze met de klant en dit staat borg voor een goede overdracht van informatie naar de klant.

Call-Train is een fantastische partij om mee samen te werken.

P.D.B. Consultants b.v.

Rein Huisman

Morgenster Management B.V.

Ik leerde Call Train kennen via een collega die het net als ik te druk had als zelfstandig consultant om op regelmatige basis te blijven acquiren. Het bedrijf van Jos Sijstermans maakt voor mij afspraken. Goede afspraken. Natuurlijk, vervolgens is het aan mij om bij de potentiele klant de bal in te koppen. Maar.... het voorwerk is gedaan. Op basis van een samen gemaakt script wordt de doelgroep benadert waar ik het meeste toegevoegde waarde kan leveren; bedrijven die toeleveren aan de bouw. Op dit moment geen makkelijke branche maar samen vinden wij de klanten die weten dat je in moeilijke tijden nog een stap meer moet zetten. Geen grote verhalen maar samen de hand aan de ploeg.  Daarmee maken wij het verschil.

Peer Visser

Morgenster Management B.V.

AMR ict bv

In het kader van lead werving maken we al geruime tijd gebruik van de diensten van Call-Train. Zij benaderen onze  potentiële klanten telefonisch voor het maken van een afspraak. 

Call-Train weet precies welke klanten we zoeken, en maakt de afspraken op een heel professionele wijze . Wat geheel in het verlengde ligt van de werkwijze van AMR ict zelf. 

We zijn dan ook een meer als tevreden klant van Call-Train en kunnen hun van harte adviseren.

AMR ict bv

Raymond Amkreutz

LinkedIn

Volg Call-Train op LinkedIn!

btn

Nieuwsbrief

U kunt zich hier abonneren op onze nieuwsbrief.

Hoofdvestiging

Pingerweg 22 B
6361 AL Nuth
Navigatie via: Eijkenderweg 25, Nuth

Tel: 045 - 4040000

Nevenvestiging

Ceresstraat 1
4811 CA Breda

Deel deze pagina

Verzenden naar FacebookVerzenden naar Google PlusVerzenden naar TwitterVerzenden naar LinkedIn
Icon Remconijssen.nl